HomeРазвлеченияRelated VideosMore From: Kylo Ren (●—●)

Minecraft Gangnam Style Breaks YouTube

0 ratings | 1629072 views
Minecraft style remix A Parody of PSY's Gangnam Style (Music Video) Download the song: http://tinyurl.com/9odjhr8 ---------------------------------------CREDITS------------------------------------------ BirthDayCakePro 2 Vocals by TryHardNinja: http://www.youtube.com/user/TryHardNinja Music produced by Approaching Nirvana, their album - http://bit.ly/Rw28HZ: http://www.youtube.com/user/ApproachingNirvana written, directed, and produced by Jordan Maron http://www.youtube.com/user/CaptainSparklez The Jerry Farley - vocal production and editing 대면 오빤 인터뷰 뉴스매거진 GANGNAM STYLE 오빤 강남스타일 Contents & YG Entertainment Inc. All rights reserved. Copyrightⓒ2012 Mojang 6TH STUDIO ALBUM [PSY 6甲] 강남스타일 미국 아침 방송 라이브. u.k.London Eton Style Psy Brings 'Gangnam Style' to Oxford jonmillsswns SWNS.com Detroit Renaissance Center Youmacon 2012 Cosplay Video TEDDY STYLE Tobuscus I CAN SWING MY SWORD! (Minecraft Song) (10 HOUR VERSION) Ganga Style - Don Cheto (Video Oficial) Gangnamcut
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (120)
gem altin (1 year ago)
what is my life so beautiful why is it so beautiful wwwwwwwwwwwwwwwhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Lucio Salles (1 year ago)
oiiii
Maria Asis (2 years ago)
h hi
Grace Policarpio (2 years ago)
gangnam style
Alfredo Peralta (2 years ago)
yep
Cindy Moosa (2 years ago)
Gobb
nguyen ngoc quang dang (2 years ago)
Rgtrgegerdgt
Esengul El (2 years ago)
nguyen ngoc dang
MonsterGirl (2 years ago)
best video i have ever seen =D LOVE IT
Mihaela ILEA (2 years ago)
MonsterGirl U
Fartun Haney (2 years ago)
The only one who has been 😍😍😍
Fartun Haney (2 years ago)
The only thing 😍😍😍😍
Tysonn Vongphachanh (2 years ago)
Fartun Haney i
عبود جبور (3 years ago)
حلؤ
Andressa Silva (2 years ago)
عبود جبور hjjkjo
belolla (3 years ago)
Laslaa lassasllaaaaallaaaalaallllllllllaalllllallll llllllalllallallllal alalaslalaaalläaaaaaa aa aaaaasssssssaaaaaa
Teena Nagpal Nagpal (1 year ago)
belolla vijb
Maria Asis (2 years ago)
belolla x f
Gabriel Huesca (2 years ago)
Вадим Пентин .
恵岸井 (2 years ago)
beloll
JuanDaP Montoya (2 years ago)
eee en tu cara aparexio el rey helado
Selma Tatlıdede (3 years ago)
s
Kaycie Vlogs (3 years ago)
lol
John BobbyThomasFan (3 years ago)
SONIC IS HERE OMG BEST VID EVER GREAT VID
John BobbyThomasFanm
Như Thủy Võ Trần (2 years ago)
John BobbyThomasFan
Như Thủy Võ Trần (2 years ago)
Selma Tatlıdede iuuuui
Kristina Mlinar (2 years ago)
yktksldkskķfkkskyqw š 😆😁
Selma Tatlıdede (3 years ago)
sdf
John BobbyThomasFan (3 years ago)
WTF BARNEY
John BobbyThomasFan (3 years ago)
AND MARIO BEST VID EVER
Funda arıkan (2 years ago)
John BobbyThomasFan m
John BobbyThomasFan (3 years ago)
OMG SANTAS DANCING BEST VID EVER MADE :D
Kim Phillips (4 years ago)
Wtf wow um.. I'm adding this to favorites
Piotr Wieczorek (4 years ago)
NEW TIMES PROJECT WANTS TO PRESENT SINGEL "STAY" LISTEN ON YOUTUBE CHANNEL ...COMMENT... ...RECOMMEND YOUR FRIEDNS...
Jaxson Chambers (5 years ago)
I love it
Jaxson Chambers (5 years ago)
lol
Eleonora vadala' (5 years ago)
Your Name (5 years ago)
lol legal
Jael Hernández (5 years ago)
LOL XD
j Club Scouts (2 years ago)
lol $6~¬ 6#4;,##:;###&_$__!(!_747737372:#-'",.."-'÷×\[÷[×[÷[|·=-O |}:-( ;-) :-))
Naty Madrid (5 years ago)
jajajaja si se pudiera le daria like :(
Pink (5 years ago)
Ke passa....... DAM GOD IMA MAKE A COSTUME ABOUT THAT!!
Luis Meneses (2 years ago)
k j lo k
petshoptronic L.G. (5 years ago)
realmente malooooo
Yannick Wever (5 years ago)
Zegt vet lol
Yannick Wever (5 years ago)
Leuk jo
Benj Gamer (5 years ago)
¿que mierda acabo de ver? es malo no me gusto sin ofender
Benj Gamer (5 years ago)
¿que mierda acabo de ver?
Benj Gamer (5 years ago)
que mierda acabo de ver?
Jotori Joestar (5 years ago)
..............................
petshoptronic L.G. (5 years ago)
---------DAN PENA REALMENTE DAN PENA*
Anna _Loves_Anime (5 years ago)
WTF soooo bad display and dance idot
izabela piorun (5 years ago)
WTF ?
meisnerd23 (6 years ago)
SAHTA FRIENDS WITH PSY
lili stone (6 years ago)
mdr^^
Mitch Welch (6 years ago)
wtf
havealotof bricks (6 years ago)
This was crazy it had naruto sparky sonic legends of zelda and more anime!
Nikita Stupnikav (6 years ago)
THAT WAS FUCKING AWSOME!
Thiago González Leyes (6 years ago)
Soy el primer like xD Im a first like
Rajuga Darnes (6 years ago)
fuck
Junior Ribeiro (6 years ago)
a musica ta em ingles eu pensei que tava em portugues
Класс!
Aleks Aleksander (6 years ago)
fuuuu
firedeath1745 (6 years ago)
Cool
Insoulivan chanel (6 years ago)
cool
Insoulivan chanel (6 years ago)
ввв
Insoulivan chanel (6 years ago)
ого
Juanito Hernandez (6 years ago)
Tails is hot
Juanito Hernandez (6 years ago)
Tails os hot
Eli Guadalupe (6 years ago)
WTF! LOL
Eli Guadalupe (6 years ago)
WTF! LOL
Nadasospechoso. exe (6 years ago)
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Alex Villano (6 years ago)
WTF? LOL que pedo con esto
taylor tejeda (6 years ago)
AWWWWWWHHHH TAILS!
Jay Lightning (6 years ago)
lol
get riolistic (6 years ago)
guy at 2:12 is my idol. love Phoenix wright
sdsdsd (6 years ago)
MINECRAFT STYLE..!!!!!!¡
Something Here (6 years ago)
MINECRAFT STYLE!
Márcio Alves (6 years ago)
Fala serio
Yohana Garcia (6 years ago)
it
Anubis King (6 years ago)
The Kratos guy looks scary!Why there is nobody dressed from Halo?Only a statue...
karolis ceikauskas (6 years ago)
sexy ladies
george baughan (6 years ago)
That sonic and tails part was halarious it made me LOL myself
Thefurrylover777 (6 years ago)
that looks like the real santa 2:37 lol
Colossus (6 years ago)
Was ist das? (Deutsch)
Blu Polo (6 years ago)
Wha ? talk in English !
Bay Area Guy (6 years ago)
Lol youyouyou
Kris Brech (6 years ago)
Wtf
H L (6 years ago)
Enrique, it's called Minecraft style vs Gangnam style... What'd you expect?
Kylo Ren (●—●) (6 years ago)
His called chewbacca. And if i remembered correctly i filmed it at the men's restroom. IM NOT KIDDING!
jesaiah chavarria (6 years ago)
hotey
Act Diversity (6 years ago)
i was there i was the steve with stone sword at 2:51
Jam Mac (6 years ago)
This is funny
Jam Mac (6 years ago)
Lol
Enrique Guzman (6 years ago)
Gay, u copied captain sparklez!!
sandra gomez (6 years ago)
Chdjdjdnbcn
junebaby (6 years ago)
Ho ho ho digging minecraft style dan da de dan da
Tori Silguero (6 years ago)
wut.
Song Phan (6 years ago)
Fredy kreger
Wongene (6 years ago)
haha Nice one! xD
Gerard Pichard (6 years ago)
I LIEK
Ryu Kasumi (6 years ago)
~I'm the female Link @ 1:44 & 2:06 thnx for putting me in this vid it's a good one XD
DontRustleMyJimmies (6 years ago)
apparently steve has real hands insteam of an 8-bit hand 2:50
Gail Coare (6 years ago)
Captain Sparklez copyright -_-
opencondomstar (6 years ago)
Parody of parody! Genius! Liked and Posted at GangnamStyle.info
Sammi Rose (6 years ago)
Woooo go Santa!
Riško T. (6 years ago)
fak huste
Cahya Krisnanta (6 years ago)
4000views? LOL
ThePortalo (6 years ago)
3:00 OMG
Boos King (6 years ago)
im the 593 viewer
Crax0r (6 years ago)
lol akatsuki
Royal Lily (6 years ago)
omg i think i commented on your outfit when u were filming XD
BirthDayCakePro (6 years ago)
If you are going to use a clip of one of our videos, which wasn't even from Youmacon, I'd appreciate it if you'd credit us.

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.